Гарантія та повернення товару

Гарантія

  1. Гарантія на кермові рейки і насоси ГУР становить 6 (шість) місяців з дати введення в експлуатацію, яка підтверджується відповідним записом і печаткою в гарантійному талоні або замовлення-наряді СТО про встановлення агрегату.
  2. Гарантія надається за умови встановлення агрегату на сертифікованій СТО з дотриманням положень, викладених в Вимогах по установці і експлуатації кермової рейки або насоса ГУР.
  3. Термін гарантійного ремонту 1-3 дні. Він може бути збільшений через відсутність на складі необхідних для ремонту запчастин, або в зв’язку з підвищеною складністю ремонту агрегату.
  4. Всю відповідальність за точність наданої інформації несе замовник.
  5. У разі встановлення агрегату сторонньою станцією техобслуговування, для надання агрегату на гарантійний ремонт необхідний висновок СТО, що проводила роботи по установці.
  6. Гарантійний термін не продовжується після першого ремонту або заміни агрегату.
  7. Гарантійне обслуговування не здійснюється:
  • При порушенні положень, викладених в Вимогах по установці і експлуатації кермової рейки або насоса ГУР;
  • При відсутності гарантійного талона або невідповідності відомостей в гарантійному талоні облікових параметрів вироба (найменування, серійний номер, дата і місце продажу), при неможливості однозначної ідентифікації вироба, при наявності в гарантійному талоні незавірених виправлень;
  • При відсутності документів, що підтверджують покупку вироба (накладної, товарного чека);
  • Якщо несправність виникла внаслідок попадання в нього сторонніх предметів, речовин, частинок, рідин, під впливом побутових чинників (вологість, низька або висока температура, пил і т.д.), неправильного монтажу, експлуатації, транспортування і зберігання, а також дії третіх осіб;
  • При виявленні на виробі або всередині його слідів ударів, недбалого ставлення, стороннього втручання, механічних, корозійних і електричних пошкоджень, і самостійна заміна деталей, внесення конструктивних змін в обладнання власником чи будь-якими особами;
  • Якщо несправність обладнання виникла в результаті використання невідповідних (неоригінальних) витратних матеріалів, масел, захисних пильовиків, кермових тяг, кермових наконечників, а так само при використанні виробу не за призначенням;
  • При наявності несправностей ін. Елементів системи гідропідсилювача керма, кермовій колонці, також в підвісці автомобіля;
  • У разі невідповідності кутів сходження і розвалу коліс передньої осі вимогам заводу-виготовлювача
  • Якщо агрегат встановлюється на автомобіль, який бере участь в гонках / змаганнях;
  1. Гарантія не поширюється на пильовики кермових тяг і на деталі, встановлені під час ремонту ходової частини автомобіля.
  2. Продавець ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які збитки (включаючи всі, без винятку, випадки втрати прибутків, переривання ділової активності або інших грошових втрат), пов’язаних з використанням або неможливістю використання купленого устаткування.

Претензії за вартість монтажу-демонтажу (в разі встановлення сторонньою станцією), евакуації автомобіля, втрати гідравлічної рідини не оплачуються.

Повернення товарів

Умови повернення:

  • товар не був у користуванні;
  • збережено товарний вигляд та споживчі властивості;
  • збережено пакування, ярлики.

Порядок звернень

Для оформлення гарантійної претензії або повернення товару належної якості необхідно звернутися до нас у будь-який зручний спосіб: візит до офісу продажу, телефонний дзвінок, електронна пошта та ін.

В якості офіційного звернення і підтвердження факту передачі товару клієнт має оформити Претензію до якості або Заяву на повернення товару, які можуть бути заповнені безпосередньо в офісі продажу за допомогою наших співробітників або надіслані нам електронною поштою.

Співробітник Компанії узгоджує з клієнтом перелік документів, строк та спосіб передачі товару в офіс продажу або “Новою Поштою” на адресу,відділення №48, вулиця Святослава Ріхтера, 127а, Одеса, Одеська область, 65033, контактна особа - Автосервис «Автодоктор», тел. +38 (067) 650-18-00, (якщо співробітником не було вказано інше відділення);

Де нас знайти
г. Одесса, ул. Житомирская, 46

Телефон для зв'язку
+38 (067) 650-18-00
+38 (050) 308-34-86
+38 (048) 708-01-62

Електронна пошта
avtodoctor0011@gmail.com

Графік роботи
Будні дні: з 08:00 по 17:00
В субботу: з 08:00 по 13:00
В неділю: Вихідний

Залишіть заявку
Вибір способу зв'язку

Спасибо. Скоро мы вам перезвоним!