Ремонт електромобілів та гібридів

Записатися на ремонт
Чому нам варто довірити ремонт

10 ремонтних постів - готові прийняти автомобіль найближчим часом

Гарантія 6 місяців. Несемо пост гарантійні зобовʼязання

Наші фахівці: інженери-електронники, зі знанням програмування, електрики та механіки

Опыт и профессиональный инструмент. Поэтому ремонт происходит в кратчайшие сроки

Досвід та професійний інструмент. Тому ремонт відбувається у найкоротші терміни

Використовуємо спеціалізоване обладнання та діагностичні прилади

Відгуки з Google Мій бізнес
Столкнулся с проблемой рулевого управления на Opel, два месяца мучения и устранения проблемы не как не получалось. Три раза замена оригинального масла читать все
Столкнулся с проблемой рулевого управления на Opel, два месяца мучения и устранения проблемы не как не получалось. Три раза замена оригинального масла, покупка б/у насоса не дало результата. Пришли к тому что проблема в рейке. Приехал к ребятам, диагностику сделали, сказали рейка не подлежит ремонту, купил у них отреставрированную оригинальную которая стоит не малых денег, за насос сказали что рабочий все в норме, гарантия есть на рейку. Устанавливал я у себя на другом СТО и сделал большую ошибку. После замены рейки два дня покатался и вернулась та же проблема руль клинит, не возвращается, насос не включается, начинаются поиски по теме электрики и датчиков. Опять куча СТО и у всех разные догадки, все поменяли а не работает. Менять все подряд не вариант. Я позвонил сюда опять, объяснил проблему мне назначили день и сказали что попытаются найти проблему. Приехал, подключили комп, мастер говорит у меня крестовина заклинила на руле и проблема не в электрической части, сначала не хотел в это верить так как был у разных мастеров и эту проблему исключали. Час ожидания, стаканчик кофе и пол пачки сигарет от нервов. И тут все, говорят выезжай пробуй, проехался все работает, не хотелось даже верить в это. Заплатил реально копейки. Катаюсь, и не могу нарадоваться что этой проблемы уже нет, сделал очень большую ошибку что сразу не обратился сюда к специалистам. Всем советую, настолько приятных, отзывчивых и умных людей в плане ремонта машины я не встречал еще. Я очень доволен вами, буду вас советовать всем своим друзьям и знакомым. Так держать) скрыть
Анатолий Стоянов
Оставить отзыв
Все чётко и вовремя. Делал текущую рейку и переднюю ходовую.Сервис на уровне.Рекомендую. Шевроле Авео.
Denis Marynich
Оставить отзыв
Приехал на развал схождения по записи, сразу приняли, осмотрели, настроили за 25 минут. Также дали консультацию по некоторым моментам и указали на мел читать все
Приехал на развал схождения по записи, сразу приняли, осмотрели, настроили за 25 минут. Также дали консультацию по некоторым моментам и указали на мелкие моменты ходовой и рцлевой рейки за что отдельная благодарность, ребят этих рекомендую!!! скрыть
Dima Bosyi
Оставить отзыв
Вежливо общались, быстро и качественно выполнили работу по приемлемой цене.
Артем Ябанжи
Оставить отзыв
Всё супер, оперативно
Олег Дунаевский
Оставить отзыв
Отличное сто, хороший коллектив,обслуживаюсь не первый раз, все вовремя и самое главное качественный ремонт!
Сергей Александрович
Оставить отзыв
Все отлично.
Вадим Кархмазов
Оставить отзыв
Читати всі відгуки —
Наша команда
Олексій

Засновник «Автодоктор»

Ганна

Менеджер по работе с клиентами

Надія

Відповідальний за порядок або чистоту

Іван

Експедитор

Олег

Автомеханік

Дмитро

Майстер по ремонту агрегатів

Віталій

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами

Євген

Менеджер з продажу

Віталій

Автомеханік

Ігор

Токар

Юрій

Майстер цеху з ремонту агрегатів

Юрій

Майстер цеху по ремонту агрегатів

Віталій

Автомеханік

Євген

Майстер розвал-сходження

Олексій

Автомеханік

Віталій

Токар

Дмитро

Менеджер по роботі з клієнтами

Запишіться на ремонт. Працюємо щодня крім неділі, з 8:00 до 17:00
Записатися на ремонт
Автодоктор на карті Одеси
Ми знаходимося в Одесі на вулиці Гаркавого (Житомирська), 46

Телефонуйте:
+38 (067) 650-18-00
+38 (050) 308-34-86
+38 (048) 708-01-62

Графік роботи
Будні дні: з 08:00 по 17:00
В субботу: з 08:00 по 13:00
В неділю: Вихідний

Економія на паливі є, безперечно, головним чинником вибору електромобіля. Порівняно з транспортом із ДВЗ, витрачати грошей на зарядку машини на електротязі потрібно в рази менше. Багато автомобілістів вважають, що ціна цієї економії – дорогий ремонт. СТО Avtodoctor допоможе розібратися, чи це так насправді і що найчастіше доводиться лагодити в «електричці».

До речі, наш сервіс давно та професійно займається діагностикою та ремонтом електромобілів та гібридів, причому робить це вузькоспрямовано та за адекватною ціною. Наприклад, ми єдині в Одесі ремонтуємо кермові рейки з електропідсилювачем.

Електромобілі та гібриди: як вони влаштовані

Неймовірно, але багато хто досі плутає гібридні авто та електромобілі, хоча різниця між ними істотна.

Машина на електротязі є транспортом, який рухає електродвигун і високовольтна батарея, яку потрібно регулярно заряджати. Такі автомобілі здатні, як правило, проїхати досить невелику відстань без підзарядки, наприклад:

  • Nissan Leaf I – 120 км;
  • Nissan Leaf II – 240 км;
  • Chevrolet Spark EV – 132 км;
  • Renault Fluence ZE – 185 км;
  • Volkswagen e-Golf – 300 км;
  • Chevrolet Bolt EV – 383 км;
  • BMW i3 42,2 кВт-ч – 359 км;
  • Ford Focus Electric – 185 км;
  • Tesla Model S 75 – 480 км;
  • Tesla Model X P100D – 542 км.

Але це цифри від виробника. Насправді все залежить від погодних умов, якості дорожнього покриття, швидкості і, зрозуміло, зносу високовольтної батареї.

Гібридні автомобілі мають один ДВС і один або кілька електродвигунів, які працюють разом за різними схемами. Деякі гібриди можуть їздити тільки на електротязі або тільки на паливі, а деякі - лише при паралельній роботі обох двигунів, де електричні двигуни допомагають бензиновому. У першому випадку заряд батареї може здійснюватися від мережі, а в другому – акумулятор заряджає себе за допомогою редуктора.

Види підзарядки автомобілів

Істотним недоліком електромобілів є те, що їх потрібно регулярно заряджати та витрачати на це тривалий час. Якщо при їзді містом і наявності приватного будинку ніяких проблем з цим не виникає, то будь-яка заміська поїздка вимагає ретельно спланованого маршруту.

Так, повний цикл зарядки батареї від мережі 220 вольт триває 5—10 годин. Однак існує технологія Fast Charge, завдяки якій можна зарядити акумулятор за 60-90 хвилин. Для неї вам знадобиться спеціальна потужна зарядна станція. Майте на увазі, що при такій зарядці батареї її термін експлуатації значно знижується. Відбувається це через деградацію літію всередині акумулятора внаслідок сильного перегріву та стрибків живлення. Сучасні виробники електронакопичувачів, зрозуміло, розробляють нові моделі, які позбавлені цього недоліку, але коштують досить дорого.

Чотири факти про підзарядку електрокарів

Виробники електромобілів дають чотири основні поради щодо зарядки батареї, якщо ви хочете, щоб вона прослужила вам довго

  • Намагайтеся, щоб ємність акумулятора не падала нижче 25%.

Це небезпечно з тієї точки зору, що високовольтна батарея може захиститись при критичному рівні заряду (а від 25% до 0% – рукою подати). Після цього вивести акумулятор із блокування може виявитися не так просто і буде потрібна допомога фахівців. Звертатися за цією послугою рекомендуємо до «Автодоктора». Ремонт кермових редукторів, колонок, компʼютерна діагностика та багато іншого доступно в нашому СТО за прийнятною вартістю.

  • Рідше використовуйте швидку зарядку.

Намагайтеся переважно заряджати авто стандартним способом, тобто за допомогою комплектного пристрою від мережі 220 вольт. Винятком є, якщо виробник вказує на можливість безпечного швидкого заряджання безпосередньо в технічній документації.

  • Обережно експлуатуйте нерозігріту батарею.

Батарея, як і будь-які інші механізми автомобіля, не любить, коли її починають інтенсивно експлуатувати «на холодну». Тому намагайтеся починати рух без ривків хоча б перші 10 хвилин, особливо в холодну пору року.

  • Обережно використовуйте гарячу батарею.

Те саме і навпаки. Враховуйте, що при динамічній їзді спекотного літа акумулятор може перегріватись досить серйозно, що поступово його псуватиме. Якщо ви ще й підключите до нього потужну швидку зарядку, то деградація літію всередині батареї посилиться ще й сильніше.

Також не варто використати дешеві китайські зарядки. Це не те, на чому варто економити в даному випадку.

Поломки електрокарів

Не варто думати, що електрокари ламаються частіше, ніж машини з ДВЗ. Вони нітрохи не більше схильні до ремонту гідравлічних рейок або заміні будь-яких розхідників. Навпаки – проста схема технічного пристрою та відсутності ризику заправитися паливом низької якості збільшує термін роботи автомобілів на електротязі і, якщо правильно та вчасно виконувати всі розпорядження, то машина прослужить вам довгі роки.

До проблемних місць можна віднести акумулятори. Так, повільно або швидко вони втрачають свою ємність, і врешті-решт прийде час їхньої заміни. Однак це далеко не завжди означає покупку нової батареї за величезну вартість. Найчастіше є можливість заміни окремих її модулів чи компонентів, ціна яких може перевищувати кілька десятків доларів.

Поломки гібридних авто

Гібриди мають складніший технічний пристрій, ніж чисті «електрички» або авто на ДВС, але вихід з ладу будь-яких компонентів гібридної системи, насправді, непересічна подія. Найчастіше проблеми можуть бути з редуктором чи електронікою.

Щодо батареї, то її ресурс у більшості моделей гібридів дуже високий і знайти Пріус з пробігом 500.000 км, а то й більше без заміни акумулятора досить просто навіть в Одесі. Справа в тому, що накопичувач електрики в даному випадку не піддається дуже високим навантаженням і його ємність не позначається критично на роботі автомобіля.

Ремонт електрокарів та гібридів в Avtodoctor в Одесі

Шукаєте надійний сервіс з ремонту електрокарів та гібридів? Ми в «Автодоктор» маємо великий досвід діагностики та обслуговування і тих, і інших ТЗ. Чому варто вибрати нас? Все просто:

  • тільки професійне обладнання для обслуговування автомобілів та припасування деталей;
  • оперативна робота та чіткий графік її виконання;
  • чесні ціни – ви платите за роботу, а не за час;
  • постгарантійні зобовʼязання, які завжди виконуються;
  • наявність практично всіх потрібних деталей на нашому складі у Одесі.

Ми працюємо з понеділка до суботи з 08:00 до 17:00. Настійно рекомендуємо попередньо записуватися на прийом – тоді ми гарантуємо вам швидку та своєчасну консультацію, діагностику та обслуговування.

Розгорнути опис
Залишіть заявку
Вибір способу зв'язку

Спасибо. Скоро мы вам перезвоним!