10 ремонтних постів - готові прийняти автомобіль найближчим часом
Гарантія 6 місяців. Несемо пост гарантійні зобовʼязання
Наші фахівці: інженери-електронники, зі знанням програмування, електрики та механіки
Опыт и профессиональный инструмент. Поэтому ремонт происходит в кратчайшие сроки
Досвід та професійний інструмент. Тому ремонт відбувається у найкоротші терміни
Використовуємо спеціалізоване обладнання та діагностичні прилади
Телефонуйте:
+38 (067) 650-18-00
+38 (050) 308-34-86
+38 (048) 708-01-62
Графік роботи
Будні дні: з 08:00 по 17:00
В субботу: з 08:00 по 13:00
В неділю: Вихідний
Економія на паливі є, безперечно, головним чинником вибору електромобіля. Порівняно з транспортом із ДВЗ, витрачати грошей на зарядку машини на електротязі потрібно в рази менше. Багато автомобілістів вважають, що ціна цієї економії – дорогий ремонт. СТО Avtodoctor допоможе розібратися, чи це так насправді і що найчастіше доводиться лагодити в «електричці».
До речі, наш сервіс давно та професійно займається діагностикою та ремонтом електромобілів та гібридів, причому робить це вузькоспрямовано та за адекватною ціною. Наприклад, ми єдині в Одесі ремонтуємо кермові рейки з електропідсилювачем.
Електромобілі та гібриди: як вони влаштовані
Неймовірно, але багато хто досі плутає гібридні авто та електромобілі, хоча різниця між ними істотна.
Машина на електротязі є транспортом, який рухає електродвигун і високовольтна батарея, яку потрібно регулярно заряджати. Такі автомобілі здатні, як правило, проїхати досить невелику відстань без підзарядки, наприклад:
- Nissan Leaf I – 120 км;
- Nissan Leaf II – 240 км;
- Chevrolet Spark EV – 132 км;
- Renault Fluence ZE – 185 км;
- Volkswagen e-Golf – 300 км;
- Chevrolet Bolt EV – 383 км;
- BMW i3 42,2 кВт-ч – 359 км;
- Ford Focus Electric – 185 км;
- Tesla Model S 75 – 480 км;
- Tesla Model X P100D – 542 км.
Але це цифри від виробника. Насправді все залежить від погодних умов, якості дорожнього покриття, швидкості і, зрозуміло, зносу високовольтної батареї.
Гібридні автомобілі мають один ДВС і один або кілька електродвигунів, які працюють разом за різними схемами. Деякі гібриди можуть їздити тільки на електротязі або тільки на паливі, а деякі - лише при паралельній роботі обох двигунів, де електричні двигуни допомагають бензиновому. У першому випадку заряд батареї може здійснюватися від мережі, а в другому – акумулятор заряджає себе за допомогою редуктора.
Види підзарядки автомобілів
Істотним недоліком електромобілів є те, що їх потрібно регулярно заряджати та витрачати на це тривалий час. Якщо при їзді містом і наявності приватного будинку ніяких проблем з цим не виникає, то будь-яка заміська поїздка вимагає ретельно спланованого маршруту.
Так, повний цикл зарядки батареї від мережі 220 вольт триває 5—10 годин. Однак існує технологія Fast Charge, завдяки якій можна зарядити акумулятор за 60-90 хвилин. Для неї вам знадобиться спеціальна потужна зарядна станція. Майте на увазі, що при такій зарядці батареї її термін експлуатації значно знижується. Відбувається це через деградацію літію всередині акумулятора внаслідок сильного перегріву та стрибків живлення. Сучасні виробники електронакопичувачів, зрозуміло, розробляють нові моделі, які позбавлені цього недоліку, але коштують досить дорого.
Чотири факти про підзарядку електрокарів
Виробники електромобілів дають чотири основні поради щодо зарядки батареї, якщо ви хочете, щоб вона прослужила вам довго
- Намагайтеся, щоб ємність акумулятора не падала нижче 25%.
Це небезпечно з тієї точки зору, що високовольтна батарея може захиститись при критичному рівні заряду (а від 25% до 0% – рукою подати). Після цього вивести акумулятор із блокування може виявитися не так просто і буде потрібна допомога фахівців. Звертатися за цією послугою рекомендуємо до «Автодоктора». Ремонт кермових редукторів, колонок, компʼютерна діагностика та багато іншого доступно в нашому СТО за прийнятною вартістю.
- Рідше використовуйте швидку зарядку.
Намагайтеся переважно заряджати авто стандартним способом, тобто за допомогою комплектного пристрою від мережі 220 вольт. Винятком є, якщо виробник вказує на можливість безпечного швидкого заряджання безпосередньо в технічній документації.
- Обережно експлуатуйте нерозігріту батарею.
Батарея, як і будь-які інші механізми автомобіля, не любить, коли її починають інтенсивно експлуатувати «на холодну». Тому намагайтеся починати рух без ривків хоча б перші 10 хвилин, особливо в холодну пору року.
- Обережно використовуйте гарячу батарею.
Те саме і навпаки. Враховуйте, що при динамічній їзді спекотного літа акумулятор може перегріватись досить серйозно, що поступово його псуватиме. Якщо ви ще й підключите до нього потужну швидку зарядку, то деградація літію всередині батареї посилиться ще й сильніше.
Також не варто використати дешеві китайські зарядки. Це не те, на чому варто економити в даному випадку.
Поломки електрокарів
Не варто думати, що електрокари ламаються частіше, ніж машини з ДВЗ. Вони нітрохи не більше схильні до ремонту гідравлічних рейок або заміні будь-яких розхідників. Навпаки – проста схема технічного пристрою та відсутності ризику заправитися паливом низької якості збільшує термін роботи автомобілів на електротязі і, якщо правильно та вчасно виконувати всі розпорядження, то машина прослужить вам довгі роки.
До проблемних місць можна віднести акумулятори. Так, повільно або швидко вони втрачають свою ємність, і врешті-решт прийде час їхньої заміни. Однак це далеко не завжди означає покупку нової батареї за величезну вартість. Найчастіше є можливість заміни окремих її модулів чи компонентів, ціна яких може перевищувати кілька десятків доларів.
Поломки гібридних авто
Гібриди мають складніший технічний пристрій, ніж чисті «електрички» або авто на ДВС, але вихід з ладу будь-яких компонентів гібридної системи, насправді, непересічна подія. Найчастіше проблеми можуть бути з редуктором чи електронікою.
Щодо батареї, то її ресурс у більшості моделей гібридів дуже високий і знайти Пріус з пробігом 500.000 км, а то й більше без заміни акумулятора досить просто навіть в Одесі. Справа в тому, що накопичувач електрики в даному випадку не піддається дуже високим навантаженням і його ємність не позначається критично на роботі автомобіля.
Ремонт електрокарів та гібридів в Avtodoctor в Одесі
Шукаєте надійний сервіс з ремонту електрокарів та гібридів? Ми в «Автодоктор» маємо великий досвід діагностики та обслуговування і тих, і інших ТЗ. Чому варто вибрати нас? Все просто:
- тільки професійне обладнання для обслуговування автомобілів та припасування деталей;
- оперативна робота та чіткий графік її виконання;
- чесні ціни – ви платите за роботу, а не за час;
- постгарантійні зобовʼязання, які завжди виконуються;
- наявність практично всіх потрібних деталей на нашому складі у Одесі.
Ми працюємо з понеділка до суботи з 08:00 до 17:00. Настійно рекомендуємо попередньо записуватися на прийом – тоді ми гарантуємо вам швидку та своєчасну консультацію, діагностику та обслуговування.
Спасибо. Скоро мы вам перезвоним!