Як вирішити проблеми з гідропідсилювачем керма: від ремонту гідрорейки до електричних систем

Гідропідсилювач руля спроектований для використання енергії з двигуна або електромотора для допомоги в зусиллях, необхідних для керування автомобілем. Це досягається за допомогою рульової коробки або рейки. Електричні автомобілі використовують електричну рейку керма, яка може або не може бути пов’язана з рульовим колесом. Сенсор та блок управління передають команди рейці керма через положення рульового колеса. Спочатку ми розглянемо системи на гідравличній основі, а потім перейдемо до електрично допомагаємо систем.

Проблеми, що виникають

Керування автомобілем вимагає великих зусиль, тому електричний мотор або система гідравлічного підсилювача може зноситися або вийти з ладу, створюючи складну ситуацію під час керування авто. Це може бути зумовлено витоком рідини, відмовою насоса або електромотора, що, як правило, супроводжується аномальним шумом. Рекомендується НЕ рухати автомобіль з неспрацьовуючою системою гідропідсилювача руля або неробочим двигуном, оскільки це може призвести до втрати контролю над автомобілем. Іноді проблема не в рульовій системі, якщо ви втратили гідропідсилювання руля, і загорілася індикаторна лампа акумулятора, це означає, що привідний ремінь двигуна відпав.

Час діяти!

При керуванні автомобілем, якщо ви чуєте низьке скрегітання або булькання, перша інспекція - перевірити рівень рідини гідропідсилювача руля. Якщо рідина знижена, насос буде слабкий і видає шум, коли шукає рідину. Перевірте рівень рідини гідропідсилювача руля, знаходячи резервуар для рідини гідропідсилювача руля і знімаючи кришку (поверніть проти годинникової стрілки). Деякі системи мають мірку для вимірювання рівня рідини, який розташований всередині кришки, тоді як інші мають його на боці резервуару для рідини. Якщо рівень рідини низький або порожній, система має витік. Використовуючи ліхтарик, слід здійснити огляд системи на предмет витоків.

Якщо прокачування системи гідропідсилювача руля виявило протікання або вибух, то, ймовірно, необхідно замінити гідропідсилювач руля.

Про Прокачування системи гідропідсилювача рульового керування. Як це робити правильно писали у цій статті Прокачка системы гидроусилителя рулевого управления. Как это делать правильно

Якщо система повна, ремінь на насосі, але все ще немає гідропідсилювання руля, імовірно, вона не виробляє тиск, і насос гідропідсилювача руля потрібно замінити. Якщо ваш автомобіль має гідропідсилювання руля в одному напрямку, але не в іншому, це означає, що потрібно замінити гідропідсилювач руля та підшипникову рейку або рульову коробку.

Електричні автомобілі та деякі звичайні бензинові автомобілі обладнані електронною системою керування, яка може бути допомагається електричним мотором або повністю електричною (без валу, що з’єднує кермо з рейкою). У будь-якому випадку система може виходити з ладу через перегоряні плавки вставки, датчик або відмову основного контролера, або електродвигун може зноситися або короткуватися повністю. Якщо відмова відбувається, і плавкі вставки в порядку, буде потрібен звичайний сканер для визначення проблеми. Якщо кодів немає, потрібен більш детальний сканер CAN (мережа контролера області), щоб ідентифікувати проблему. Детальніше про Ремонт електричних кермових рейок

Надійне функціонування системи гідропідсилювача руля чи електричної системи керування є ключовим аспектом забезпечення безпеки та легкості керування автомобілем. Ретельний огляд та своєчасний ремонт можуть зберегти вас від неприємних ситуацій на дорозі. Не забувайте перевіряти рівень рідини гідропідсилювача руля та вчасно вживати заходи для збереження функціональності рульової системи вашого автомобіля.

Записатися на діагностику та ремонт кермового управління можна за телефоном 067 650 18 00.
м. Одеса, вул. Житомирська 46.
З любов'ю 💓 до своєї справи, команда АвтоДоктор

Залишіть заявку
Вибір способу зв'язку

Спасибо. Скоро мы вам перезвоним!