Як відремонтувати кермову рейку Toyota Camry 30 самостійно
У цій статті написали докладну інструкцію по самостійному ремонту кермової рейки на прикладі рейки з автомобіля Toyota Camry 30. Це інструкція допоможе тим з Вас, хто збирається відремонтувати кермову рейку своїми руками.
Список з посиланнями всіх матеріалів, які ми використовуємо для ремонту - внизу статті.
Автомобіль Toyota Camry в 30 кузові випускався з 2001 по 2006 року випуску і став дуже популярним серед автовласників. Оригінальні номери кермової рейки які встановлювалися на Camry 30: 44250-AA011, 44250-AA010, 44200-33340, 44250-33340, 44200-33341, 44200-33350, 44250-33350, 44200-33351.
Також Ви можете подивитися як ми проводили ремонт на відео: Ремонт Рульовий Рейки Toyota Camry 30 своїми руками
Агрегат надійшов до нас з проблемою течі і стуку
Рейку демонтували з авто, помили і розібрали.
Чому стукає кермова рейка?
При розбиранні ми виявили причину стуку - вироблення на зубах в центральній частині кермового штока.
Можна побачити, що в центрі зуби примʼята, а вони повинні бути такі ж рівні, як і в краях. Ця проблеми усувається тільки заміною кермового штока на новий. Шток використовуємо TY218C
Дізнатися ціну на шток кермової рейки для Toyota Camry 30 можна перейшовши по посиланням
Також токар виточив нову праву опорну втулку.
Ми завжди виготовляємо нові втулки, навіть якщо у агрегату вона не стукала. Погодьтеся - нерозумно залишати стару, адже у неї в будь-якому випадку присутній знос. Крім цього для ремонту ми будемо використовувати р / к кермової рейки Toyota Camry 30 TY9025KIT Ми замінимо всі 4 сальника і гумку опорної втулки, зробимо заміну тефлонових кілець розподільника.
Можна купити оригінальний ремкомплект 0444548030 Перейшовши за посиланням можете порівняти ціни.
Рульовий шток продається з новим тефлоновим кільцем, тому кільце з ремкомплекта нам не знадобиться.
Так от що ми викидаємо і будемо міняти на нове
Збірка кермової рейки
Збірка починається з установки верхнього сальника червʼячного вала. Особливістю конструкції цього полукорпуса, є те що в ньому є тонкий “буртик”. Якщо сальник забивати просто на столі, не підставляючи сюди оправлення, то ця частина корпусу лопне. Для цього токар раніше нам виготовив оправлення, яка служить упором. Оправлення впирається в корпус, а не в бурт.
Тепер можемо встановлювати новий сальник. Підбираємо потрібну оправлення і забиваємо сальник.
Тут головне не перестаратися.
Далі встановлюємо верхній підшипник червʼяка. Його можна запресувати 27-ої головкою - вона ідеально підходить за розміром.
Тепер треба змастити сальник під спідницею, для того що гума не пересихала, і всередину не потрапляла бруд. Проводимо заміну тефлоновим кілець розподільника.
Встановлюємо розподільник в полукорпуса. Встановлювати треба акуратно, щоб не порвати сальник. Беремо сальник нижній червʼяка. Також змащуємо робочу кромку. Встановлюємо його в полукорпуса. Виконати це можна підтискною втулкою цієї ж рейки. Підібравши оправлення - забиваємо сальник в лещатах.
Розподільник зібраний, приступаємо до складання гідроциліндра. Внутрішній сальник потрібно забивати обовʼязково довгою оправою. Забиваємо сальник
Встановлюємо останній сальник під втулку. Знову ж беремо підтискну втулку і запресовувати сальник в лещатах. Сальник встановлений. Далі встановлюємо нову гумку на втулку. Важливо змастити її, для уникнення закушування.
Переходимо до установки штока в корпус рейки. Важливо заводити його дуже акуратно, що б не порвати гуму сальника.
Перевіряємо компресію в гидроцилиндре пальцем затискаємо місце кріплення трубки. Ми повинні відчувати тиску повітря. Якщо компресія хороша переходимо далі
Тепер встановлюємо праву опорну втулку. Далі встановлюємо підтискну гайку. Встановлюємо стопорне кільце. Тепер нам треба змастити зуби кермового штока. Після цього змащуємо підшипник червʼячного вала. Перед розбиранням рейки ми позначили в якому становищі був червʼячний вал. Тут вставляємо фото “Червʼячний вал кермової рейки Toyota Camry 30” Так як вироблення була на штока, то вона присутня і на червʼячному валу в центральному положенні. По скільки нових черевиків немає в продажу і вироблення на ньому незначна - в основному страждає сам шток, то ми повинні змістити вироблений зуб від центру в край. Що б це зробити ми розгортаємо червʼячний вал на 180 градусів Як це робиться? Перед розбиранням встановлюючи мітку заміряємо виліт штока від корпусу - ми завжди устанвливается його на 50мм від корпусу. Виставляємо шток на 50мм. На корпусі і на розподільнику раніше встановлені мітки. Тепер розгортаємо вал на 180 градусів, тим самим усуваючи з посади вироблення в крайнє положення кермового колеса. Замазуємо герметиком прилягання корпусу і полукорпуса, що б туди не потрапила вода. Або можна поставити нову прокладку. Встановлюємо розподільник в корпус. Перевіряємо мітки. Закручуємо болти корпусу розподільника.
Наживляємо нижню гайку яка фіксує сам червʼяк. Встановлюємо підтискної сухарь.- Ми встановлюємо старий сухар, так як на ньому немає зносу. Далі пружина. Наживляємо гайку і контрагайку. Підтискаємо їх, але не до упору. Затискаємо нижню гайку. Тепер затискаємо заглушку.
Регулювання кермової рейки
- Рейка майже зібрана! Приступаємо до регулювання:
- устнавліваются кліщі на Верхню частину червʼячного вала. Важливо затискати не сильно, щоб не пошкодити шліци.
- При регулюванні перевіряємо рейку на люфт, в тому числі осьової.
- Обертаємо рейку від упору до упору, перевіряємо щоб не було закушування.
- Якщо відчуваємо люфт- підтискаємо гайку.
- Ще раз перевіряємо рейку на люфти, перевіряємо згортання торсиона, перевіряємо відсутність осьового люфту.
- Якщо все добре, то затискаємо котрагайку.
- Встановлюємо перепускні трубки. Важливо їх не переплутати - звертаємо увагу на мітки, встановлені при розбиранні рейки. Рейка зібрана!
Діагностика кермової рейки
Тепер рейку можна встановлювати на перевірки стенд.
Так як у Вас швидше за все немає стенду - Ви можете звернутися в профільну компанію по ремонту кермових рейок у Вашому місті для перевірки агрегату. Наприклад ми в Одесі виробляємо послугу діагностики кермової рейки для наших клієнтів.
Встановлювати рейку на автомобіль без перевірки на стенді ми настійно не рекомендуємо!
І так: Прикручуємо кермові тяги, для того щоб створити опір в крайньому положенні
Перевіряємо рейку на герметичність. Агрегат повинен бути сухою. Дивимося скільки рідини надходить в гідроциліндр, чи коректно працює распределітель- розподіляє він тиск рівномірно. Щоб це зрозуміти, дивимося на бойок витратоміра на стенде- він повинен опускатися в самий низ в крайніх положеннях кермової рейки. Агрегат готовий до установки на автомобіль!
Матеріали які ми використовували:
- Шток кермової рейки Toyota Camry 30 TY218C
- р/к кермової рейки Toyota Camry 30 TY9025KIT або можна використовувати оригінальний ремкомплект 0444548030
Сподіваємося ця інформація допоможе Вам відремонтувати кермову рейку своїми руками. Якщо залишилися питання - з радістю відповімо!
Записатися на діагностику та ремонт кермового управління можна за телефоном 067 650 18 00.
м. Одеса, вул. Житомирська 46.
З любов'ю 💓 до своєї справи, команда АвтоДоктор