Ремонт електричних автомобілів після зіткнення
Ремонт електричних автомобілів (ЕА), особливо Tesla, після зіткнення виявляється дорожчим, але ймовірність того, що автомобіль все ще можна буде використовувати, чекаючи на ремонт, вища, згідно з новим дослідженням пошкоджень авто від компанії, яка надає технології для автомобільного страхування та галузі ремонту після зіткнень.
Ця компанія, Mitchell International, просіяла дані галузі другого кварталу 2023 року та з’ясувала, що середні витрати на ремонт для ЕА в США були вищими на 963 долари, а в Канаді - на 1 328 доларів порівняно з аналогічними внутрішньосгорювальними автомобілями.
Особливо погані новини стосувалися власників Tesla. Згідно з дослідженням, середні витрати на ремонт після зіткнення для Tesla в США були вищими на 1 589 доларів, а в Канаді - на 1 600 доларів. Tesla намагалася вирішити проблему високих витрат на ремонт, розширюючи свої страхові послуги (страхування Tesla доступне в 12 штатах) та відкриваючи власні кузовні майстерні та сервісні центри.
Однією з причин є менший відсоток відремонтованих деталей в ЕА, який становить 13,49%, порівняно з 19,20% для внутрішньосгорювальних автомобілів. Ці деталі також частіше були оригінальними запчастинами від виробника (OEM), що може впливати на вартість. Відремонтовані деталі в ЕА в середньому складали 90,75% оригінальних запчастин OEM, порівняно з 66,50% для внутрішньосгорювальних автомобілів.
ЕА також проводили більше часу в лакокрасочній майстерні, ніж внутрішньосгорювальні автомобілі, відповідно 8,51 години та 8,02 години. Робочі години на лакокрасочне оздоблення можуть становити 40% загального робочого часу для середнього ремонту після зіткнення, як зазначила компанія Mitchell International, і ці години, в свою чергу, становлять значну частину кінцевого рахунку.
На позитивній ноті та ж аналіз показав, що ЕА менше схильні отримувати статус “не придатний для водіння”, ніж внутрішньосгорювальні автомобілі. Протягом другого кварталу 2023 року 10,31% ЕА, потрапивших в аварії, отримали цей статус, порівняно з 13,11% внутрішньосгорювальних автомобілів. Аналітики відзначають, що відсутність рухомих частин у ЕА означає, що привід менше схильний до пошкоджень під час зіткнення.
Подряпини на крилах та пошкоджені бампери можуть бути видами пошкоджень, з якими водії найчастіше зіштовхуються, але ремонт батарей може виявитися найдорожчим для власників ЕА — і найбільшою відмінністю від ремонту внутрішньосгорювальних автомобілів. Раніше Reuters повідомляв, що, з огляду на те, що батарейні блоки становлять до 50% вартості ЕА, значні пошкодження батареї можуть зробити ремонт автомобіля нерентабельним.
Ремонт як нових ЕА, так і внутрішньосгорювальних автомобілів все більше вимагає доступу до пропрієтарного програмного забезпечення виробників. Правила права на ремонт, які гарантують доступ до цього програмного забезпечення та інших необхідних інструментів, будуть ключовими для надання незалежним майстерням можливості ремонту автомобілів у майбутньому, незалежно від типу приводу.
Детальніше про ремонт електромобілів читайте тут
Записатися на діагностику та ремонт кермового управління можна за телефоном 067 650 18 00.
м. Одеса, вул. Житомирська 46.
З любов'ю 💓 до своєї справи, команда АвтоДоктор