Пропало посилення керма на автомобілі з електропідсилювачем. Що робити?
Якщо на кермі пропадає зусилля, то це свідчить про одне - не працює електропідсилювач. Причиною виходу з ладу пристрою може послужити потрапляння вологи в блок управління або корпус кермової рейки в результаті їзди по глибоких калюжах. Попадання вологи в вузол найчастіше відбувається через порушення герметичності пильовика або неправильної установки резино-технічного вироби під час попереднього ремонту. Що в цьому випадку робити?
Ще 5 років тому в автосервісі «Автодоктор» вам би запропонували заміну рейки на новий або б/у агрегат. Звичайно, нова рейка буде коштувати грошей, а деталь з розбирання - це як купувати «кота в мішку». Але сьогодні ми пропонуємо більш раціональне рішення - відновлення і ремонт ЕУР. Це стало можливим завдяки придбанню спеціального обладнання для ремонту, тестування, прошивки і калібрування рейок з ЕУР. Також, у продажу зʼявилися комплектуючі для відновлення електропідсилювач різних типів і конструкцій. Наші майстри далеко просунулися в питанні ремонту складних вузлів, що дозволяє нашим клієнтам заощадити чималі гроші на придбання нового кермового управління.
Види і конструкції кермових рейок з ЕУР
Кермові рейки з електропідсилювачем відрізняються розташування електромотора і блоку управління рейкою ( «мізки»). У більшості японських іномарок електромотор встановлюється у верхній частині кермової рейки біля червʼячного вала, а блок управління виноситься окремо трохи вище від рейки під моторним щитом з боку пасажира. Блок управління і рейка з ЕУР зʼєднуються джгутом проводів. А ось в таких автомобілях, як Lexus GS300, електромотор встановлений в самому корпусі рейки, на валу якої розміщені магніти, що призводять вал в обертання при включенні асинхронного мотора. Блок управління також виноситься окремо.
В автомобілях європейських виробників Mercedes, BMW, авто групи VAG, в основному, ставляться кермове управління абсолютно іншої конструкції: електромотор є невідʼємним елементом рейки. Блок управління також розташовується на самому котлі. Таке кермове управління має свої переваги: компактна конструкція, більш швидка передача даних і відсутність проводів, які часто перетираються і виходять зі строю. Але існують і слабкі сторони такої конструкції кермового управління:
- висока ймовірність потрапляння вологи через низький розташування «мізків»
- потрапила в рейку волога може проникнути в електромотор
- більш висока вартість агрегату
- рейка з ЕУР досить складна в ремонті
При попаданні вологи на рейку, агрегат переходить в аварійний режим і посилення керма пропадає.
Як відбувається ремонт рейки з ЕУР?
Основна проблема, з якою раніше стикалися майстри нашого автосервісу, - перевірити агрегат після ремонту можна було тільки після установки рейки на автомобіль, що не раціонально і затратно по часу. Сьогодні рейки перевіряються на стенді, алгоритм роботи якого повністю ідентичний, як в автомобілі. За допомогою стенда можна:
- збільшувати і змінювати параметри, в залежності від положення керма, коли майстер обертає червʼячний вал
- змінювати параметри, в залежності від швидкості руху авто, яке задаються в програмі
- зчитувати коди несправностей, откалібровивать датчики і прошивати (записувати нову програму) блок управління
Пропало зусилля або зʼявився шум при обертанні керма? Не проблема! Більшість поломок усувається ремонтом або заміною складовою деталі в нашому автосервісі.
Записатися на діагностику та ремонт кермового управління можна за телефоном 067 650 18 00.
м. Одеса, вул. Житомирська 46.
З любов'ю 💓 до своєї справи, команда АвтоДоктор