Прокачування системи гідропідсилювача рульового керування. Як це робити правильно
Прокачування гідропідсилювача проводиться після заміни рідини або зняття/установки вузлів і агрегатів системи ГПК ! Прокачування гідропідсилювача
Одноконтурні системи гідропідсилювача керма не вимагають додаткових пристосувань для видалення повітря - повітря виходить через кришку розширювального бачка насоса ГПК.
І так для даної роботи необхідно 2 людини.
- Двигун заглушений. Залийте в розширювальний бачок нове масло до позначки Максимум. * НІКОЛИ не використовуйте для заправки системи ГПК старе (злите) масло! * Як підібрати масло ГПК для Вашого авто?
- Крутим кермове колесо від упору до упору 3-4 рази. (Для полегшення можна вивісити передні колеса авто)
- Якщо рівень масла знизився, знову долийте його до позначки Максимум.
- Заведіть двигун
- Насос ГПК закачає масло - при цьому рівень у розширювальному бачку впаде. Може зʼявитися гул насоса і піна - це не страшно. Головне що б рівень не впав нижче позначки Мінімум!
- Залиште автомобіль працюючим на 3-4 хвилини.
- Опустіть автомобіль (якщо колеса були вивішені).
- Знову крутимо кермове колесо від упору до упору, але вже раз 15. Обертаємо кермо до тих пір, поки в бачку перестануть зʼявлятися бульбашки повітря. Важливо: не тримайте кермо в крайніх положеннях більше 3 секунд. 9. Це може привести до виходу з ладу насоса ГПК, і буде необхідний ремонт насоса. Не варто прикладати великих зусиль в крайніх положеннях - це може привести до того що масло почне піниться. Якщо так сталося: заглушите двигун і не заводьте до того моменту поки піна не пропаде.
- Знову заведіть авто. Сторонні звуки насоса ГПК і поява піни в рідині повинні припинитися. Якщо немає, то повторіть пункт 8.
- Виставте рівень рідини до позначки Максимум.
- Перевірте систему на герметичність - чи немає підтікань (запотівання) агрегатів і зʼєднань ГПК.
- Заглушіть двигун. Рівень масла при цьому повинен зрости не більш ніж на 5 мм. Якщо рівень піднявся більше ніж на 5 мм - повторіть пункт 8.
- Бажано провести пробний тест-драйв. Після цього ще раз перевірити рівень рідини. Після цього фахівці автосервісу АВТОДОКТОР проводять регулювання натягу ременя насоса ГПК, якщо шків насоса приводить в рух клиновий ремінь. Припускають прогин ременя, який утворюється між шківом генератора і колінчастого вала, що дорівнює 15 міліметрів. Зусилля, при цьому, не повинно перевищувати 10 кг/см. (Використовується спец. Інструмент)
Записатися на діагностику та ремонт кермового управління можна за телефоном 067 650 18 00.
м. Одеса, вул. Житомирська 46.
З любов'ю 💓 до своєї справи, команда АвтоДоктор