Які бувають поломки кермових рейок і як їх уникнути

У цій статті розповімо про «хвороби» кермових рейок і дамо 10 порад як подовжити термін експлуатації агрегату.

Рульова рейка це важливий агрегат управління автомобілем. Якщо двигун-це «серце залізного улюбленця», то кермова рейка - хребетний стовп (columna vertebralis).

Первинна діагностика кермової рейки будується на даних, отриманих від господаря авто:

Які симптоми поломки кермової рейки відчуває водій:

  1. стукіт при переїзді нерівностей або при обертанні
  2. гул або шум при обертанні кермового колеса
  3. недостатнє посилення в обидві або в одну сторону при обертанні керма
  4. клин керма
  5. аварійна лампа на приладовій панелі
  6. маслянисті плями під капотом або на асфальті, також можуть свідчити про поломку кермової рейки

Детальніше про симптоми несправностей в кермовій системі читайте тут

Що ламається в кермовій рейці?

Нижче перерахуємо поширені поломки і до чого вони призводять:

Знос сальників - як наслідок, протіки. Якщо не усунути цю проблему, то згорить насос гідропідсилювача через нестачу рідини
Знос втулок - стук при проїзді нерівностей
Знос зубчастої частини штока - стук / люфт при обертанні керма і (або) проїзді нерівностей
Вироблення в корпусі розподільника - недостатнє посилення в обидві або в одну сторону при обертанні керма

Також можливі:

  1. Корозія штока, яка тягне за собою течі сальників і (або) стукіт втулок
  2. Корозія зубчастої частини - підвищений знос зубів
  3. Корозія підшипників - шум і (або) клин при обертанні керма
  4. Вироблення в корпусі гідроциліндра - гідравлічний стукіт під капотом
  5. Окислення електричної плати рейки з електроприводом - помилка блоку управління кермовою рейкою, можливо повна втрата посилення ЕПК

Ціни на ремонт кермової рейки дивіться тут

Причини поломки кермової рейки:

  1. Термін експлуатації, пробіг автомобіля
  2. Ями і нерівності на дорогах
  3. Попадання вологи через негерметичность захисних пильовиків
  4. Заміна рідини ГПК не по регламенту
  5. Попадання металевої стружки з насоса ГПК

Як уникнути поломки кермової рейки:

  1. регулярно проходите технічний огляд;
  2. перевіряйте стан пильовиків кермової рейки, в разі не герметичності - міняйте;
  3. міняйте рідину ГПК кожні 30-40 тис. Км пробігу;
  4. перевантаження автомобіля понад норми знижує ресурс автомобіля;
  5. контролюйте тиск в шинах;
  6. не прискорює автомобіль, коли кермо в крайньому положенні;
  7. утримуйте кермове колесо в крайньому положенні не довше 5 секунд
  8. контролюйте рівень гідравлічної рідини в бачку ГПК
  9. перед поїздкою після прогріву двигуна злегка покрутити кермо вліво і вправо: це прогріє ГПК;
  10. пригальмовуйте перед нерівностями (ямами і лежачими поліцейськими); дотримуйтесь швидкісні обмеження, якщо якість дорожнього покриття «залишає бажати кращого». Сильні удари при їзді по нерівних дорогах - поширена причин несправностей.

Дотримуючись цих порад Ви подовжите термін експлуатації кермової рейки! Справне кермове управління гарантують машині керованість і безпеку руху.

Якщо Ви зіткнулися з проблемою в кермовому управління, допоможемо. Автодоктор діагностуємо і ремонтуємо кермові рейки механічні, гідравлічні і з електроприводом. Ремонтуємо кермове управління - 10 років. Ми відновили 11 тисяч рейок, даємо гарантію 1 рік або 30 тис. Км., Несемо пост гарантійні зобовʼязання

Якщо залишилися питання - з радістю відповімо!

Записатися на діагностику та ремонт кермового управління можна за телефоном 067 650 18 00.
м. Одеса, вул. Житомирська 46.
З любов'ю 💓 до своєї справи, команда АвтоДоктор

Залишіть заявку
Вибір способу зв'язку

Спасибо. Скоро мы вам перезвоним!