Основні причини появи писку гальм
Гальма грають важливу роль в забезпеченні безпеки пересування на автомобілі, тому не варто ігнорувати будь-які відхилення від їх правильної роботи.
Найбільш частою проблемою для багатьох водіїв стає поява небажаного шуму або писку, що виходить від гальмівних колодок. Про що це може свідчити?
Писк гальм викликається вібрацією компонентів системи. Вібрації мають різні частоти, і деякі з них сприймаються людським вухом як писк.
Ця проблема може виникнути абсолютно у будь-якої машини. Найчастіше цю несправність потрібно розцінювати як привід відвідати автосервіс і перевірити гальмівну систему.
На жаль, далеко не завжди вдається усунути писк, адже навіть виробники автомобілів і запасних частин не завжди точно знають, як запобігти цьому неприємному явищу.
Іноді цей звук є результатом невдало обраних колодок. В інших випадках - це просто специфіка гальмівної системи автомобіля. Проте, ймовірна причина появи писку при гальмуванні завжди повинна бути ретельно вивчена.
Головні «винуватці» писку при гальмуванні - гальмівні колодки. Однак вони не завжди є основною або єдиною причиною появи небажаних звуків. Гальмівні колодки можуть вібрувати через інші частини гальмівної системи.
До найбільш поширених причин писку гальм відносяться:
- Поганий стан гальмівного супорта - відсутність належного змазування, перекіс і навіть забруднення призводять до того, що колодки припиняють працювати оптимально, зʼявляються люфти, виникають вібрації і, як наслідок, писк гальм. Мало хто х водіїв при заміні гальмівних колодок турбується про їх оптимальний режим, а це перший крок до проблеми з гальмами. З цієї причини міняти гальмівні колодки бажано в професійній автомайстерні, де фахівці ретельно перевірять і очистять всі еелементи гальмівної системи.
- Знос гальмівних дисків - диски зазвичай зношуються повільніше, ніж колодки, тому замінюються рідше. 3. Часто виникає ситуація, коли нові колодки працюють з частково зношеними дисками. Вони не можуть ідеально «вписатися» в пошкоджені диски, внаслідок чого чіпляються за край поверхні і починають вібрувати, що і призводить до появи писку. Тому при заміні гальмівних колодок необхідно перевіряти стан дисків і при необхідності замінювати їх. Фахівці не рекомендують здійснювати проточку зношених гальмівних дисків, оскільки їх товщина не є підходящою для даної процедури. Знос антивібраційної подкладкі- розташована між затискачем і гальмівною колодкою, її завдання - усувати вібрації, що викликають появу небажаного шуму. Якщо підкладка зношена, вона перестає функціонувати і повинна бути замінена.
Памʼятайте, що регулярний огляд і професійне обслуговування гальмівної системи забезпечать безпечне і безшумне гальмування. Незважаючи на те, що писк зазвичай зʼявляється спонтанно, не варто розраховувати на те, що точно також він і пропаде. Писк гальм завжди повинен бути приводом відвідати автомайстерню!
Записатися на діагностику та ремонт кермового управління можна за телефоном 067 650 18 00.
м. Одеса, вул. Житомирська 46.
З любов'ю 💓 до своєї справи, команда АвтоДоктор