Чи можна крутити кермо на місці без запуску двигуна
Майже кожен учитель з автомобільної школи категорично забороняє власним учням обертати кермове колесо автомобіля в той період, коли машина знаходиться в нерухомому стані. Це чітко засвоєне прописне правило потім не дає спокою багатьом автомобілістам, навіть якщо вони стають власниками солідних іноземних машин, включаючи авто преміум класу.
«Не обертай бубликом на одному місці!» - даний крик веселого інструктора з автомобільної школи до цих пір чується у вухах багатьох водіїв. Колись багато років тому у мене так і не вийшло дізнатися через що цього не можна робити. Вже майже не зустрічаються машини, на яких безліч співвітчизників старшого покоління навчалися керувати автомобілями. Їх нішу зайняли бюджетні корейські, французькі і німецькі авто, а вищевказане зауваження, як свідчить практика, все так же можна почути в автомобільних школах і в наші дні. Чи є для цього хоча б найменший привід?
Варто зазначити, що майже всі нинішні автомобілі обладнуються або гідропідсилювачем або електропідсилювачем керма. На противагу старим вітчизняним або передньопривідним авто, на подібних транспортних засобах, для обертання кермового колеса потрібно докласти великих зусиль. Особливо, якщо автомобіль перебував на одному місці. Тому, якщо машина не їхала, був сенс не здійснювати таких дій.
Крім цього, внаслідок особливої будови кермової системи у старих вітчизняних модифікацій задньопривідних автомобілів, велике протистояння зверненням нерухомих передніх автомобільних коліс сприяло швидкому розбовтування шарнірних зʼєднань. Так чи інакше, але як раз дане пояснення днями розповів один автомобіліст - пенсіонер, який вже довгі роки їздить на автомобілі ВАЗ 2107.
Коли припустити, що дане твердження є вірним (а це досить сумнівно), тоді погодитися з моїм учителем з автомобільної школи ще можна - ніхто не захоче ремонтувати відразу після навчання своїх студентів кермове управління і автомобільну підвіску.
Для нинішніх автомобілів, обладнаних гідравлічним або електричним підсилювачем кермового колеса, допустимо припустити, що від обертання кермового колеса «на місці» зʼявляться які-небудь неполадки, оскільки буде присутній збільшений опір необертаючихся коліс. Отже, загальний вплив на всі частини приводу підсилювача керма у нерухомого автомобіля стане більше, ніж коли авто рухається. Через це, в теорії, звичка обертати кермом на місці здатна спровокувати підвищене зношення одних або інших механізмів машини. Але на ділі нічого не відбувається. А все через те, що виробники автомобілів добре обізнані про те, що недосвідчені автолюбителі особливо не переживають щодо таких нюансів і обертають кермовим колесом тоді, коли їм захочеться.
З розрахунком даного чинника і виробляються системи гідравлічного та електричного підсилювача кермового колеса. При цьому, багатьох вкрай акуратних власників автомобілів хвилює питання: «А чи не збитково це для самого авто обертати бубликом при заглушеному двигуні?» Перш за все, зовсім незрозуміло, для чого виконувати такі складні маніпуляції, тому що для цього потрібно докладати чималих зусиль. Як би там не було, але після подібних дій не повинно виникнути ніяких неполадок в даних автомобільних вузлах.
Записатися на діагностику та ремонт кермового управління можна за телефоном 067 650 18 00.
м. Одеса, вул. Житомирська 46.
З любов'ю 💓 до своєї справи, команда АвтоДоктор