6-ь міфів про масло гідропідсилювача

Масло гідропідсилювача - робоча рідина, завдання якої є передача тиску від насоса ГПК до поршня штока рейки, охолодження і змащення вузлів ГПК, захист металевих елементів від корозії. Однак в Інтернеті і по ТБ часто можна зустріти інформацію про його властивості і призначення, які вводять в оману. У цій статті ми спробуємо викрити шість популярних міфів про масло системи ГПК.

Міф №1. При використанні синтетичних рідин замість мінеральних продуктів гумові деталі ГПК зношуються швидше

Відповідь: Неправда.

Пояснення: В процесі виробництва склад і синтетичних, і мінеральних масел збагачується різними добавками, завдання яких полягає в захисті гумових комплектуючих і збільшенні їх терміну експлуатації. Правда криється в тому, що знос таких деталей може бути викликаний низькою якістю синтетичної рідини, одночасним використанням декількох видів масла або ігноруванням його регулярної заміни.

Міф №2. Заливати в ГПК можна тільки масло, рекомендоване виробником

Відповідь: частково правда.

Пояснення: Як правило, виробники автомобілів одночасно є виробниками або постачальниками масла. Для них рекомендація використовувати рідину конкретної марки є свого роду рекламою. Однак це не означає, що власник не має право використовувати продукцію інших марок. Адже термін служби кермового управління не залежить від використання рідини конкретного виробника. Просто бажано віддавати перевагу продукції перевірених торгових марок. Перед цим слід проконсультуватися з співробітниками СТО та видалити залишки старої рідини.

Міф №3. Якщо змішувати певні види масел, це не вплине на роботу вузлів і деталей системи ГПК

Відповідь: частково правда.

Пояснення: В Інтернеті часто зустрічаються рекомендації про те, що жовту рідину можна змішувати тільки з жовтою, червону тільки з червоною, але тільки якщо вони обидві синтетичні або, навпаки, мінеральні. Однак вірними є тільки два твердження: Рідини зеленого кольору не можна змішувати з рідинами жовтого або червоного кольору. Синтетичні продукти не можна змішувати з мінеральними. Взагалі, небажано використовувати масла з різною основою, різного кольору або від різних виробників. Винятком є випадки, коли іншим способом водій просто не зможе дістатися до СТО.

Міф №4. Заміну масла гідропідсилювача потрібно проводити кожні 30000-45000 км

Відповідь: Неправда.

Пояснення: Властивості і термін експлуатації робочої рідини залежать не тільки від пробігу, а й від безлічі інших чинників. На них впливає стан насоса і інших комплектуючих системи, її цілісність, а також відповідальність водія. Якщо водій стежить за станом масла, своєчасно проводить техобслуговування гідропідсилювача і при перших ознаках несправності звертається в СТО, робоча рідина може прослужити до 100000 км пробігу.

Міф №5. Стежити за станом масла гідропідсилювача потрібно кожні 15000 пробігу, тобто під час кожного техобслуговування

Відповідь: правда.

Пояснення: 15000 км - це те відстань, за яку важко отримати серйозної шкоди від засміченого масла. Якщо провести ТО на цьому етапі, то майстер зможе своєчасно виявити і усунути будь-які несправності в роботі системи ГПК. Перевірити його роботу можна і самостійно. Для цього потрібно: Відкрити кришку бака. Перевірити колір рідини за допомогою білого аркуша паперу або серветки. Якщо «пробник» забарвиться в темний, майже чорний колір, значить, потрібна заміна масла. Перевірити масляну пляму на «пробнику» на наявність домішок, сміття, сторонніх запахів. Якщо на ній буде дрібне сміття або воно буде видавати запах гару, значить, рідину пора міняти. Не тягніть із заміною масла, якщо вона потрібна. Своєчасне обслуговування автомобіля захистить його від серйозних несправностей.

Міф №6. Ціна масла гідропідсилювача не впливає на його якість

Відповідь: частково правда

Пояснення: На ринку можна зустріти асортимент недорогих рідин від виробників, давно перевірених часом і справою. Однак до економії краще підходити розумно. Слід відмовитися від купівлі дешевого масла невідомих брендів. Занадто низька ціна повинна змусити замислитися над якістю продукту.

Записатися на діагностику та ремонт кермового управління можна за телефоном 067 650 18 00.
м. Одеса, вул. Житомирська 46.
З любов'ю 💓 до своєї справи, команда АвтоДоктор

Залишіть заявку
Вибір способу зв'язку

Спасибо. Скоро мы вам перезвоним!