Коротко і ясно про розвал сходження коліс
Регулярно наїжджаючи на вибоїни, купини, бордюри і лежачих поліцейських, автомобіль потребує профілактичних заходів. Дорожні перешкоди і навантаження на ходову систему автомобіля викликають відхилення елементів щодо початкового положення. Неполадки впливають на керованість і маневреність транспортного засобу, викликаючи некомфортну їзду, передчасний знос покришок, деталей і перевитрата палива.
Розвал сходження передбачає регулювання колісних кутів, при якому кожне колесо приймає правильну позицію щодо 3-х інших. Процедура стабілізує роботу кермового управління і підвіски, виключаючи відведення машини в сторону і інші характерні неполадки.
Ознаки несправності розвал сходження:
Передумовами до регулювання розвал сходження є: ухилення автомобіля в сторону при прямому положенні кермового колеса, відчутна кермова вібрація. Також при повороті керма, автомобільний хід йде по прямій траєкторії, нерівномірний знос покришок, кермо повертається туго (свідчить про неправильне регулювання або несправності в кермовій системі), при повороті вправо-вліво радіус відрізняється, запізніле повернення керма в центральне положення при русі.
Окремі ознаки або комплекс несправностей знижує керованість з ризиком для водія, пасажирів, інших учасників дорожнього руху та пішоходів.
Регулювання розвалу відповідає за стійке положення автомобіля, в тому числі при поворотах. При правильному налаштуванні дорожні коливання гасяться, не відбиваючись на кермовому колесі.
Сходження відповідає за гуму, запобігаючи передчасному зносу покришок. Початкові регулювання передбачають контакт з дорожнім полотном лише окремої їх частини, а збите положення веде до ранньої заміни.
Підставами для регулювання можуть бути: ремонт ходової частини, заміна покришок, наїзд на бордюр, зіткнення з глибокою ямою, вибоїною, трансформація кліренсу при зміні пружин (укорочення, монтаж прокладок), ДТП, а також завершення обкатки нового авто.
У вітчизняних машинах планова регулювання здійснюється після 10 тис. Км. пробігу, для іномарок цифра становить 30 тис. км. Своєчасна процедура позбавляє водія від необхідності підрулювати, запобігає розвитку неполадок і збільшенню витрати палива.
Порядок проведення робіт по усуненню несправностей.
Регулювання проводиться на сучасному обладнанні з використанням компʼютерної діагностики. Допустима корекція трьох коліс, оскільки кут поперечного нахилу статичний, налаштовуюється на заводі. Сучасні засоби перевірки виключають найменші відхилення, гарантуючи повне усунення несправностей.
Процес передбачає наступні етапи: тестування ходової частини та стану шин, вимір дійсної геометрії і порівняння з передбаченої заводською, безпосереднє регулювання, в тому числі корекція кутів на одну вісь або дві осі, підсумкова перевірка.
Записатися на діагностику та ремонт кермового управління можна за телефоном 067 650 18 00.
м. Одеса, вул. Житомирська 46.
З любов'ю 💓 до своєї справи, команда АвтоДоктор