Активне рульове управління (AFS): теорія та ремонт

Керованість - одна з якостей, завдяки яким BMW підкорило не одне серце. І щоб зробити її ще краще, BMW почало застосовувати в своїх автомобілях активне кермове управління (AFS - Active Front Steering).

Активне кермове управління почало встановлюватися на автомобілі BMW 5-ої серії з моделі Е60.

Активне кермове керування змінює передавальне відношення кермового механізму в залежності від швидкості. Тим самим забезпечується більш гостре управління з малими кутами повороту кермового колеса при низьких швидкостях і менш гостре управління на великих швидкостях з регулюванням швидкості обертання автомобіля навколо вертикальної осі.

Переваги активного кермового управління:

  • Більш висока маневреність
  • Більш висока ступінь комфорту
  • Велика безпека

Більш висока маневреність

При середніх швидкостях (близько 100 км / ч) автомобіль завдяки більшому передавальному відношенню кермового управління сприймається ще більш маневреним і керованим. Водій при маневрах набагато краще контролює автомобіль в поєднанні з помітно збільшеною точністю кермового управління і зниженням зусиль при управлінні.

Більш високий ступінь комфорту

Для повного повороту коліс з крайнього лівого положення в крайнє праве сьогоднішні моделі BMW ще вимагають більше трьох повних обертів кермового колеса. Активне кермове керування зменшує кількість повних обертів керма при низькій швидкості руху до 2 і менше. Перевага: менше зусиль при обертанні кермового колеса для поворотів в міському потоці транспорту або при маневруванні в вузьких місцях на стоянці. Крім того, при русі з великою кількістю поворотів, на звивистих дорогах, завдяки невеликому куту повороту кермового колеса руки завжди залишаються на кермовому колесі в оптимальному положенні. Перехоплення або навіть перехрещення рук стає зайвим. Багатофункціональні клавіші на кермовому колесі в будь-якій ситуації залишаються оптимально досяжними.

Для порівняння на BMW E60 при звичайному кермовому управлінні для повороту кермового колеса з одного крайнього положення в інше необхідно зробити близько 3,2 обороту, при активному - близько 1,8 обороту. Майже в 2 рази, різниця відчутна.

Велика безпека

Інша ситуація при високій швидкості: опосередковане передавальне відношення при високих швидкостях забезпечує підвищення стійкості автомобіля при прямолінійному русі (наприклад, на автомагістралях) в порівнянні зі звичайним кермовим керуванням. У той же час регулювання швидкості обертання автомобіля навколо вертикальної осі дозволяє домогтися стійкості автомобіля при його надмірної обертальності. Якщо автомобіль, наприклад, при проходженні поворотів демонструє надмірну обертальність, то регулювання швидкості обертання автомобіля навколо вертикальної осі може відкоригувати кут повороту передніх коліс. Таким чином, активне кермове управління в подібній дорожньої ситуації підтримує систему динамічного контролю стабільності (DSC). Тільки якщо стабілізації за рахунок кермового управління недостатньо, тоді втручається DSC.

Активне кермове керування BMW, як і раніше, має кермову колонку з постійним зʼєднанням кермового колеса і передніх коліс. Механічне зʼєднання гарантує постійну працездатність кермового управління, навіть в разі несправності системи або її повного виходу з ладу. У той же час механічне поєднання дозволяє домогтися справжнього «почуття керма», що виникає у водія. У порівнянні з цим системи з управлінням тільки по проводам в принципі не можуть створити настільки реалістичний зворотний звʼязок з водієм.

Пристрій активної кермової рейки

Пристрій активної кермової рейки

Особливість активної кермової рейки - наявність планетарного редуктора з електродвигуном

У розріз кермового вала вбудований планетарний механізм. Якщо електродвигун не працює, то сателіти зʼєднують вал і шестерню кермового механізму безпосередньо. Якщо електродвигун обертається, він через червʼяк повертає епіциклічну шестерню і в залежності від напрямку роботи або збільшує, або зменшує кутову швидкість вихідного вала. При відмові системи електромагніт аварійного фіксатора замикає червʼяк, блокуючи механізм зміни передавального відношення.

Пристрій активної кермової рейки

Дане управління має і свої мінуси. Один з них це вартість самої рейки.Тому ми пропонуємо - ремонт активної кермової рейки

За 8 років ми налагодили процес таким чином, що здатні відреставрувати рейку за один робочий день. А гарантія на 6 місяців підтверджує якість роботи.

Записатися на діагностику та ремонт кермового управління можна за телефоном 067 650 18 00.
м. Одеса, вул. Житомирська 46.
З любов'ю 💓 до своєї справи, команда АвтоДоктор

Залишіть заявку
Вибір способу зв'язку

Спасибо. Скоро мы вам перезвоним!