10 ремонтних постів - готові прийняти автомобіль найближчим часом
Гарантія 6 місяців. Несемо пост гарантійні зобовʼязання
Наші фахівці: інженери-електронники, зі знанням програмування, електрики та механіки
Опыт и профессиональный инструмент. Поэтому ремонт происходит в кратчайшие сроки
Досвід та професійний інструмент. Тому ремонт відбувається у найкоротші терміни
Використовуємо спеціалізоване обладнання та діагностичні прилади
Телефонуйте:
+38 (067) 650-18-00
+38 (050) 308-34-86
+38 (048) 708-01-62
Графік роботи
Будні дні: з 08:00 по 17:00
В субботу: з 08:00 по 13:00
В неділю: Вихідний
Ремонт системи охолодження електромобіля
Незважаючи на те, що сам собою електродвигун — це досить проста конструкція, перегріву він схильний не менше, ніж ДВЗ. Тому вихід із ладу системи охолодження може призвести до неполадок силового агрегату. Ми в СТО Автодоктор займаємося діагностикою та лагодженням будь-яких систем охолодження електродвигунів, а також надаємо інші види сервісу: ремонт електрогідропідсилювача керма, механічних рейок і не тільки.
Ознаки несправності системи охолодження електродвигуна
Ознаки несправності системи охолодження двигуна в електрокарі та гібриді зазвичай досить очевидні і часто про них вам повідомить бортовий компʼютер.
- Витікання охолоджуючої рідини.
Втрата охолоджуючої рідини проявляється характерними підтіканнями та зменшенням її кількості в бачку. Причин може бути досить багато: розгерметизація патрубків і провідників антифризу, розгерметизація радіатора, водяного насоса та інших деталей. Багато залежить також від конструкції безпосередньо автомобіля.
- Перегрів двигуна.
Очевидно, що вихід із ладу системи охолодження призведе до перегріву двигуна. Причиною цього може стати засмічення радіатора або пробки в патрубках, що приводять, поломка термостата, погіршення роботи водяного насоса або порушення його герметичності, неполадка вентилятора, недостатня кількість охолоджуючої рідини.
- Переохолодження силового агрегату.
Рідше система може показувати переохолодження двигуна. Причиною цього може стати непрацюючий термостат, проблеми з вентилятором або банальна несправність датчика температури.
Щоб розпізнати проблему, потрібна якісна діагностика електромобіля або гібрида. Avtodoctor гарантує професійне обслуговування за доступною ціною. А ще ми одні з небагатьох у СТО в Україні та Одесі, які займаються ремонтом кермових редукторів за допомогою професійного обладнання. Вам гарантовано швидке та професійне обслуговування за прийнятною вартістю.
Що робити, якщо система охолодження двигуна електромобіля дала збій
Якщо проблема застала вас у дорозі, і двигун закипів (найчастіше трапляється саме це), то виконайте ряд дій:
- Зупиніть автомобіль (бажано в тіні), але двигун не глушіть. Спочатку відкрийте капот і оцініть обстановку щодо патьоків антифризу.
- Якщо антифриз на місці, то нехай двигун працює та переганяє рідину за системою кілька хвилин. Якщо ви виявили течу і знайшли її причину, спробуйте усунути проблему самостійно, замінивши необхідні патрубки, які були пошкоджені або містили пробки, що не давали рідини вільно проходити через деталь.
- Заглушіть електромобіль або гібрид і дайте йому постояти близько 40 хвилин.
- Заведіть авто та спробуйте потихеньку доїхати до найближчого СТО. Якщо двигун знову закипів, зупиніться і викличте евакуатор.
Як бачите, послідовність дій при виході з ладу системи охолодження в електромобілі не дуже відрізняється від аналогічної для машин з ДВС. Однак ризики тут можуть бути вищими, оскільки температурному навантаженню, крім безпосередньо мотора, піддається ще й високовольтна батарея, вартість заміни якої в кілька разів вища за ремонт двигуна.
Ремонт рульової колонки ЕУР, обслуговування кондиціонерів, різні види діагностики електромобілів та гібридів та, звичайно, ремонт системи охолодження електрокарів доступний у СТО Avtodoctor в Одесі. Швидке та якісне обслуговування, гарантія на всі послуги та вигідні ціни СТО Автодоктор порадують будь-якого відвідувача.
Спасибо. Скоро мы вам перезвоним!