Ремонт плати BMS електромобіля

Записатися на ремонт
Чому нам варто довірити ремонт

10 ремонтних постів - готові прийняти автомобіль найближчим часом

Гарантія 6 місяців. Несемо пост гарантійні зобовʼязання

Наші фахівці: інженери-електронники, зі знанням програмування, електрики та механіки

Опыт и профессиональный инструмент. Поэтому ремонт происходит в кратчайшие сроки

Досвід та професійний інструмент. Тому ремонт відбувається у найкоротші терміни

Використовуємо спеціалізоване обладнання та діагностичні прилади

Відгуки з Google Мій бізнес
Столкнулся с проблемой рулевого управления на Opel, два месяца мучения и устранения проблемы не как не получалось. Три раза замена оригинального масла читать все
Столкнулся с проблемой рулевого управления на Opel, два месяца мучения и устранения проблемы не как не получалось. Три раза замена оригинального масла, покупка б/у насоса не дало результата. Пришли к тому что проблема в рейке. Приехал к ребятам, диагностику сделали, сказали рейка не подлежит ремонту, купил у них отреставрированную оригинальную которая стоит не малых денег, за насос сказали что рабочий все в норме, гарантия есть на рейку. Устанавливал я у себя на другом СТО и сделал большую ошибку. После замены рейки два дня покатался и вернулась та же проблема руль клинит, не возвращается, насос не включается, начинаются поиски по теме электрики и датчиков. Опять куча СТО и у всех разные догадки, все поменяли а не работает. Менять все подряд не вариант. Я позвонил сюда опять, объяснил проблему мне назначили день и сказали что попытаются найти проблему. Приехал, подключили комп, мастер говорит у меня крестовина заклинила на руле и проблема не в электрической части, сначала не хотел в это верить так как был у разных мастеров и эту проблему исключали. Час ожидания, стаканчик кофе и пол пачки сигарет от нервов. И тут все, говорят выезжай пробуй, проехался все работает, не хотелось даже верить в это. Заплатил реально копейки. Катаюсь, и не могу нарадоваться что этой проблемы уже нет, сделал очень большую ошибку что сразу не обратился сюда к специалистам. Всем советую, настолько приятных, отзывчивых и умных людей в плане ремонта машины я не встречал еще. Я очень доволен вами, буду вас советовать всем своим друзьям и знакомым. Так держать) скрыть
Анатолий Стоянов
Оставить отзыв
Все чётко и вовремя. Делал текущую рейку и переднюю ходовую.Сервис на уровне.Рекомендую. Шевроле Авео.
Denis Marynich
Оставить отзыв
Приехал на развал схождения по записи, сразу приняли, осмотрели, настроили за 25 минут. Также дали консультацию по некоторым моментам и указали на мел читать все
Приехал на развал схождения по записи, сразу приняли, осмотрели, настроили за 25 минут. Также дали консультацию по некоторым моментам и указали на мелкие моменты ходовой и рцлевой рейки за что отдельная благодарность, ребят этих рекомендую!!! скрыть
Dima Bosyi
Оставить отзыв
Вежливо общались, быстро и качественно выполнили работу по приемлемой цене.
Артем Ябанжи
Оставить отзыв
Всё супер, оперативно
Олег Дунаевский
Оставить отзыв
Отличное сто, хороший коллектив,обслуживаюсь не первый раз, все вовремя и самое главное качественный ремонт!
Сергей Александрович
Оставить отзыв
Все отлично.
Вадим Кархмазов
Оставить отзыв
Читати всі відгуки —
Наша команда
Олексій

Засновник «Автодоктор»

Ганна

Менеджер по работе с клиентами

Надія

Відповідальний за порядок або чистоту

Іван

Експедитор

Олег

Автомеханік

Дмитро

Майстер по ремонту агрегатів

Віталій

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами

Євген

Менеджер з продажу

Віталій

Автомеханік

Ігор

Токар

Юрій

Майстер цеху з ремонту агрегатів

Юрій

Майстер цеху по ремонту агрегатів

Віталій

Автомеханік

Євген

Майстер розвал-сходження

Олексій

Автомеханік

Віталій

Токар

Дмитро

Менеджер по роботі з клієнтами

Запишіться на ремонт. Працюємо щодня крім неділі, з 8:00 до 17:00
Записатися на ремонт
Автодоктор на карті Одеси
Ми знаходимося в Одесі на вулиці Гаркавого (Житомирська), 46

Телефонуйте:
+38 (067) 650-18-00
+38 (050) 308-34-86
+38 (048) 708-01-62

Графік роботи
Будні дні: з 08:00 по 17:00
В субботу: з 08:00 по 13:00
В неділю: Вихідний

Ремонт плати BMS

Дуже часто до нас у СТО Автодоктор за послугою ремонту електромобілів звертаються люди, які впевнені в виході з ладу високовольтної батареї. Насправді ж причина далеко не завжди полягає саме в цьому. І однією з неочевидних проблем, які можуть виникнути в системі електротранспорту, є несправність плати BMS.

Що таке платня BMS і за що вона відповідає

Плата BMS – це балансувальна система керування акумуляторами в електромобілях та гібридах. Саме на ній встановлені всі датчики, коннекти проводів та електроніка, які контролюють роботу електроприводу: напругу, температуру тощо. Тобто – це мікрокомпʼютер, командувач цілісної роботи всієї системи, як материнська плата в ноутбуці або смартфоні.

Ознаки несправності BMS електрокара

Несправність BMS електромобіля може виявлятися дуже по-різному і однозначно визначити, що саме в ній справа, досить складно. Повний її вихід із ладу, зрозуміло, супроводжується відключенням усіх систем автомобіля, проте так може бути не завжди. Про те, що з платою щось гаразд, може сказати:

  • нестабільна зарядка або повна відмова електротранспорту приймати заряд;
  • погана робота бортового компʼютера, який може відмовитися показувати дані про температуру, рівень заряду або видавати нереалістичні значення;
  • проблема із запуском автомобіля: авто заводиться через раз або зовсім відмовляється заводитися.

Щоб точно зрозуміти причину несправностей, рекомендуємо звернутися до нас в СТО Avtodoctor в Одесі за діагностикою електрокарів і гібридівта балансуванням їх ВВБ. Вартість послуги доступна, а у професіоналізмі майстрів не засумнівався ще жоден клієнт. Ми запропонуємо швидкий та якісний сервіс, щоб усунути проблеми.

Чому плата BMS вийшла з ладу

Оскільки плата BMS, як і будь-яка інша мікросхема, є певною кількістю шлейфів, доріжок і конденсаторів, однозначно сказати про причину виходу її з ладу можна не завжди. Однак найчастіше, як і з будь-якими іншими платами, справа тут у перегоранні елементів унаслідок стрибка напруги. Викликане воно може бути:

  • роботою авто на занадто високих температурах;
  • несправністю інших елементів силової системи, включаючи ВВБ;
  • попаданням на плату та її проведення вологи;
  • стрибком напруги під час заряджання акумулятора.

Саме останнє є найчастішою причиною виходу з ладу плати BMS. Виникнути це може через стрибки напруги в електромережі, а також при використанні зарядних пристроїв низької якості без запобіжників, чим часто грішать багато любителів заощадити на вартості зарядки. Ціна такої економії – центральна мікросхема, що перегоріла, і це в кращому випадку.

Проводити обслуговування плати BMS в електромобілях та гібридах рекомендуємо у СТО Avtodoctor в Одесі. У нас ви зможете замовити цілу низку послуг, починаючи від діагностики ВВБ, закінчуючи ремонтом кермових рейок з гідропідсилювачем і не лише. Швидко, якісно та з гарантією – ось чому сотні автолюбителів обирають наш автосервіс щомісяця протягом ось уже майже 15 років. Ціни в СТО Автодоктор доступні – переконайтеся в цьому самі, зателефонувавши на номери гарячої лінії або написавши до чату підтримки.

Розгорнути опис
Залишіть заявку
Вибір способу зв'язку

Спасибо. Скоро мы вам перезвоним!