Шум рульової електро рейки на автомобілі сімейства VAG. Як усунути цю несправність?
Така проблема властива Audi та іншим 11 маркам автомобілів сімейства VAG зі встановленим електропідсилювачем керма (ЕПК). Шум кермової електрорейки може супроводжуватися загорянням на панелі приладів «жовтого керма» або «червоного керма» (ЕПР функціонує в аварійному режимі). Можлива поява підвищеного шуму (шелест, перекочування кульок) при обертанні кермової колонки або повне відключення ЕПР.
Поширені причини шуму
Рейка електрична рульова може шуміти через:
- Проникнення всередину пристрою води через недостатню герметичність ущільнення, спричинену пошкодженням або неправильною установкою. Вода, що проникає через порваний пильник або послаблений хомут, провокує утворення корозії на підшипниках і інших вузлах електричної рейки. Це призводить до появи постійного шуму, заклинювання деталей вузла та поступового виходу з ладу електропідсилювача керма.
- Механічний вплив на ЕПК внаслідок дорожньо-транспортної пригоди або потрапляння автомобіля в яму. Механічний удар може спровокувати механічне пошкодження підшипників і штока кулько-гвинтової пари (КГП). Від ударів на підшипниках і гвинтовій частині кулько-гвинтової пари утворюються вм’ятини, через які і шумить рульова електрорейка в момент обертання керма вліво-вправо.
Як усунути шум електрорейки
Усунути шум рульової електрорейки Вам допоможуть на автосервісі «Автодоктор», розташованому за адресою м. Одеса, вул. Житомирська 46.
Роботи з діагностики проблеми та її усунення:
- Перевіряється система електроживлення авто: стан акумулятора, працездатність генератора, шлейфи та фішки. Якщо напруга слабка, електрорейка ЕПК може вимкнутись або експлуатуватися в аварійному режимі. Перевіряються клеми 15 та 30 від замку-запалювання.
- Робиться комп’ютерна діагностика. З отриманої інформації з помилок у блоках №№ 3, 16 та 44 визначається проблематика. Якщо видає помилка C10AD29 [137], стався збій датчика електричного двигуна електрорейки. Це може стати наслідком утворення іржі через попадання вологи та води у рейку.
- Демонтується рульова рейка з автомобіля, проводиться розбирання-дефектування з наступною заміною пошкодженого від вологи або удару підшипника, заміна штока (якщо вибита гвинтова частина КГП), т.к. її виробництво та шліфування виконується в заводських умовах на високоточних верстатах. Далі усуваються механічні дефекти (іржа, люфт), через які шумить рейка ЕПК. У ході комплексного ремонту перебирають і дефектують механічні, електричні та електронні деталі вузла (опорні та корпусні підшипники, вали, гайки, притискні механізми, ротор і статор електродвигуна, блоки управління, датчики). Також виконується пропаювання, заміна мікросхем (за потреби).
Якщо в процесі дефектування електрорейки ЕПК виявиться, що немає можливості або доцільності відновлювати її компоненти, то з обмінного фонду беруться нові запчастини (дивлячись які є в наявності).
Працівники сервісу техобслуговування «Автодоктор» добре знають усі проблемні місця електрорейок автомобілів групи VAG: Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Volkswagen, Seat, Skoda, Volkswagen, MAN, Scania, Ducati.
Для кращого сприйняття інформації, радимо подивитись відео з нашого Ютуб-каналу Ремонт рульової рейки з електропідсилювачем Audi A4 2014 рік. Шум під час обертання, відсутній підсилювач.
Довірте свій автомобіль досвідченим механікам і електрикам СТО Автодоктор, і він у максимально стислий термін знову буде на ходу. При цьому автосервіс надає гарантію на відремонтовану електрорейку на 1 рік або 20 000 км пробігу.
Щоб перевірити досвід майстрів сервісу, перегляньте роботи в портфоліо: Ремонт рульової рейки Volkswagen Passat B7 2013, а також Ремонт рульової рейки з ЕПК Audi A4, Audi A5 2015 р.в.
Записатися на діагностику та ремонт кермового управління можна за телефоном 067 650 18 00.
м. Одеса, вул. Житомирська 46.
З любов'ю 💓 до своєї справи, команда АвтоДоктор