Ремонт кермових редукторів вантажних автомобілів в Одесі.

Рульовий редуктор - гідравлічний вузол, аналог кермової рейки. Рейки ставляться на легкові автомобілі, тоді як редуктори - на вантажні моделі авто за винятком Жигулів, Mercedes G-Class, Pajero старих моделей і деяких інших марок, де конструкцією системи управління передбачено кермової редуктор.

Через те, що головні системи вантажних авто піддаються значно більшим навантаженням, вібрацій, температурних перепадів, ніж пристрої легкових автомобілів, вузли вантажівок швидше зношуються і частіше виходять з ладу. Це стосується і кермового редуктора.

Як зрозуміти, що кермовий редуктор вийшов зі строю? Про це можуть свідчити 3 симптому: текти масла, люфт і підвищений характерний стукіт. Несвоєчасне виявлення поломки гідравлічного вузла приведете до того, що кермовий редуктор стане не ремонтопрігодним. Єдиний вихід - це покупка і установка нового механізму, який, до того ж, варто немало грошей.

Важливо! Якщо вчасно не виявити поломку кермового редуктора і продовжувати експлуатувати вантажний автомобіль, це може спровокувати порушення співвісності валів редуктора, що обернеться в дорогий ремонт всієї ходової системи.

Тому, якщо ви виявили один з ознак несправності кермового редуктора - це привід звернутися в спеціалізований сервіс «Автодоктор». Тут важливо розуміти, що зі зрозумілих причин, в ремонт беруться вже демонтовані з вантажівки редуктори.

Перевірка технічного стану і порядок робіт по ремонту редуктора

Для визначення стану редуктора необхідно:

  • перевірити вал на наявність вмʼятин, дефектів, корозії
  • оглянути корпус редуктора
  • упевнитися в цілісності підшипників
  • перевірити зубчасте зачеплення

Після визначення несправності, механіки «Автодоктор» починають ремонт редуктора, приблизна послідовність якого виглядає наступним чином:

  1. Проводиться розбирання гідравлічного агрегату з наступною вибраковуванням зношених деталей і оцінкою загального стану внутрішніх елементів пристрою.
  2. При виявленні зношених деталей здійснюється їх заміна (наявність нових запасних частин і ремкомплекта для кермового редуктора на складі забезпечує високу швидкість ремонту).
  3. У разі виявлення шару корозії на корпусі, валу, розподільнику проводиться їх шліфування на сучасному надточному обладнанні.
  4. Після ремонту кермової редуктор випробовується на стенді (всі параметри звіряються з даними виробника).

Важливо! Бувають випадки, коли ремонт кермового редуктора недоцільний через значне зношення основних деталей і вузлів. Тут ми будемо настійно рекомендувати замінити пристрій. А якщо вийде відновити кермової редуктор, ми надамо гарантію терміном до 12 місяців.

Наш сервіс має величезний досвід робіт з вантажівками Scania, Volvo, ISUZU, DAF, MAN, Iveco і іншими марками. Наші майстри добре знають конструкцію кермових редукторів, що дозволить швидко і точно визначити несправність, відремонтувати і вжити заходів, щоб максимально довго продовжити міжремонтний період основного елемента кермового управління вантажних авто. Рекомендуємо періодично перевіряти технічний стан кермового редуктора, щоб уникнути істотних фінансових витрат на його ремонт.

Залишилися питання чи хочете записатися на ТО? Телефонуйте нам за вказаними на сайті контактам прямо зараз.

Записатися на діагностику та ремонт кермового управління можна за телефоном 067 650 18 00.
м. Одеса, вул. Житомирська 46.
З любов'ю 💓 до своєї справи, команда АвтоДоктор

Залишіть заявку
Вибір способу зв'язку

Спасибо. Скоро мы вам перезвоним!