Ремонт рульової рейки з електропідсилювачем на BMW.
Автовласникам автомобілів марки BMW швидше за все доводилося стикатися з проблемами кермового управління. У старих моделях BMW використовувався гідравлічний підсилювач керма. Така рейка дешевше в покупці і ремонті.
На сучасних же BMW встановлюються кермові рейки з ЕУР. Такий агрегат дозволяє використовувати функції автопілота і автопарковки, коригувати зусилля рейки від швидкості і багато іншого. Не дивлячись на багато плюси, такий тип кермового управління має і свої недоліки: складність ремонту, дорожнеча запчастин і можлива відмова електроніки.
Як зрозуміти, що потрібен ремонт рейки з електропідсилювачем?
У всіх власників BMW зʼявляються схожі симптоми, наприклад:
- на панелі приладів по черзі спалахують жовтий і червоний кермо
- зʼявляється характерний шум при обертанні керма
- пропало посилення керма або зʼявився стукіт при їзді по нерівній дорозі
Причиною передчасного виходу з ладу рейки з ЕУР може послужити неналежна герметичність пильовика, через що в блок управління або корпус кермової рейки може потрапити вода під час пересування авто по глибоких калюжах. Дійсно, в БМВ блок з ЕУР розташований дуже низько, через що існує висока ймовірність попадання вологи. Це в свою чергу може привести до поломки електромотора або передчасного виходу з ладу підшипника агрегату. Дуже часто причиною поломки може бути неякісний попередній ремонт, тому щоб не ризикувати, краще відразу звернутися до фахівців.
Також буває конструкція рейки, в якій електромотор передає обертання через ремінний привід. Приводний ремінь з часом розтягується і може навіть порватися. У першому випадку зʼявляється стукіт, у другому - пропадає посилення на кермі.
Переваги та недоліки рейок з ЕУР
На BMW, так само як і на інші європейські бренди автомобілів групи vag, найчастіше ставлять кермове управління, в якому електромотор і блок управління (мізки) розташовуються на рейці. Тобто, використовується один вузол замість трьох (блок, рейка, дроти). Через відсутність проводів, що зʼєднують блок управління і електричний мотор, забезпечується більш надійна і тривала робота пристрою. Крім того, бездротова передача даних здійснюється значно швидше.
Потрібно знати! В автомобілях BMW нового покоління застосовують новий протокол передачі даних Flexray замість Can. Це дозволило збільшити швидкість передачі даних на кілька мілісекунд і поліпшити відгук електричного кермового управління.
Крім достоїнств, існує ряд недоліків такого компонування агрегату, зокрема:
- низьке розташування блоку управління і електромотора часто призводить до потрапляння вологи всередину пристроїв
- кермові рейки з ЕУР коштують значно дорожче, ніж пристрої з механічною рейкою
- електричні рейки дорожче і складніше в ремонті - може вийти зі строю підшипник, рейки з ШВП (шарико пара) часто шумлять
Ремонт рейки з ЕУР в Одесі: швидко, якісно, недорого
Щоб мінімізувати ризики виходу з будівництва кермового управління, намагайтеся уникати глибоких калюж і ям. Але якщо все ж кермова рейка з електропідсилювачем пішла в аварійний режим і на кермі пропало зусилля, значить потрібно ремонт пристрою.
Сервіс «Автодоктор» спеціалізується на ремонті кермового управління з електропідсилювачем автомобілів BMW. Величезний накопичений досвід в питаннях ремонту і відновлення рейок з ЕУР, наявність оригінальних запасних частин, обладнання та спеціалізованого інструменту для ремонту, діагностики, прошивки і калібрування рейок з ЕУР, дає можливість нашим майстрам впоратися навіть з найскладнішою поломкою, а автомобілістам - заощадити на покупці нового пристрою.
Записатися на діагностику та ремонт кермового управління можна за телефоном 067 650 18 00.
м. Одеса, вул. Житомирська 46.
З любов'ю 💓 до своєї справи, команда АвтоДоктор