Ремонт кермової рейки з електропідсилювачем на Audi
Власники Audi з електричним кермовим управлінням в осінньо-зимовий сезон повинні бути максимально обережними під час їзди по калюжах і бездоріжжю. Через низькие розташування блоку з електропідсилювачем керма над рівнем землі, висока ймовірність попадання вологи, в результаті чого може постраждати електромотор (розташовується на самій кермовій рейці) або вийти з ладу підшипник електромотора. Електричні рейки з шарико парою (ШВП) при попаданні вологи, починають видавати підвищений шум і навіть можуть заклинити.
До недавнього часу фахівці «Автодоктор» змогли б запропонувати одеситам і гостям Південної Пальміри тільки заміну електричної кермової рейки. Адже агрегат коштує чималих грошей! А купувати б/у пристрій з авторозбирання - це, як купувати «кота в мішку». Величезне бажання допомогти автовласникам Ауді заощадити значну (5-ти значную) суму на придбання нового пристрою змусило автосервіс «Автодоктор» далеко просунутися в питанні ремонту і відновлення рейок з ЕУР.
Завдяки отриманому досвіду, появи на ринку запасних частин для ремонту агрегатів з ЕУР, а також придбання нашим автосервісом спеціального обладнання для ремонту, тестування, прошивки і калібрування електричних рейок для автомобілів Ауді, ми вирішили питання економії. Тепер, більшість, навіть складних поломок, можна усунути за допомогою ремонту або заміни складовою деталі вузла. Ремонт рейки середньої складності обійдеться в 7-10 разів дешевше, ніж покупка нового дорогого агрегату в зборі.
Особливості конструкції рейки з електропідсилювачем
На сучасних автомобілях марки Audi, як і на більшості авто європейської групи vag, встановлюють електричне кермове управління, в якій і електромотор і «мізки» є невідʼємною частиною самої рейки. Така конструкція забезпечує швидшу передачу даних. Тут мова йде про частки секунди, які багато чого вирішують.
Для швидшої швидкості передачі даних в сучасних автомобілях Audi стали використовувати новий протокол передачі даних Flexray, замість застарілого Can. Про це детальніше розповімо в наступній нашій статті.
Установка одного вузла, замість трьох (блок, рейка, проводка), забезпечує надійну роботу агрегату. Відсутність проводів, що зʼєднують блок управління і електромотор, підвищує довговічність роботи вузла. Раз немає проводів, значить нема чому перетиратися і зношуватися.
Хотілося б звернути увагу і на недоліки агрегату з ЕУР даної конструкції:
- Низьке розташування блоку управління, через що в нього потрапляє волога.
- Вузол коштує дорожче агрегатів, в яких електропідсилювач розміщений на кермовій колонці, що знаходиться в салоні під кермовим колесом.
- Електричні рейки складніше в ремонті - при попаданні води рейка йде в аварійний режим і посилення керма пропадає.
Перші симптоми і причини несправностей агрегатів з ЕУР
У всіх власників Audi схожі скарги:
- на приладовій панелі загорівся спочатку значок «жовтие кермо», а через час - «червоние кермо»
- підвищений шум при обертанні керма
- повністю відмовив електропідсилювач - на кермі немає посилення
Основна причина несправностей - проникнення вологи в блок управління або корпус кермової рейки під час руху авто по глибоких калюжах. Це може бути наслідком поганої герметичності пильовика або неякісного попереднього ремонту агрегату.
Зʼявилися перші симптоми поломки електричної рейки? Телефонуйте в «Автодоктор» і ми відновимо рейку до ідеального стану.
Записатися на діагностику та ремонт кермового управління можна за телефоном 067 650 18 00.
м. Одеса, вул. Житомирська 46.
З любов'ю 💓 до своєї справи, команда АвтоДоктор